23 december

tjobidobadej
 
har inte hunnit skriva ngt på några dagar för jag har vart i stan och shoppat, sen sovit och så slagit in paket! så det blev bara inte av ;)
 
Idag begravde vi farmors urna eller vad det heter och det var sjukt kallt, men det gjorde inget <3 sen åkte vi till min faster ocg åt skinkmacka :p
 
Men iaf så är det julafton i morgon! gud jag kan knappt tro det :o blir säkert seg updt. i morgon också, men vi gör vl som vanligt, mormor kommer kl 3, hjälper till med maten, resten kommer vid 5 också äter vi, sen delar vi ut paket och öppnar dom :) just nu är det fullt med paket under granen och det är bara mina, mammas och pappas :o Sen kommer susannas och andreas, håkan och britt, och sen mormors också, så det kommer vara överfullt!
 
Önskar mig mest pengar och presentkort, men det är roligare att få prylar tycker jag ;) Ikväll blir det uppesittarkväll med mamma och pappa, (eller mest mamma) Vi köpte bingolottor idag också, det händer typ aldrig, fast det var mest för chokladen som man fick haha !
 
byee


 
hihi tyckte den var söt :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0