december

jag vet, bloggen har vart nere ett tag, behövde verkligen en paus !  och jag ser att statistiken sjunkigt (stavas.. ? xd) rejält!
 
anyway, idag är det första december! ååå såå glad! Helg, julstämning, snö och julkalender ääälskaa. Idag ska hästarna få broddar och så ska jag rida ut lite eller nåt, det finns typ ingenstans att rida!
 
jag skulle åkt till Hanaskede i morgon, men det blir inte så :c
 
Annars mår jag väl ok, fast i flera kvällar irad nu så har jag mått illa.. inte bra. och sen har jag vart helt snurrig och glömt saker, vart sen till bl.a bussen (som jag har missar 2 ggr denna veckann!!) men det känns som att jag är på spåret igen haha ;)
 
snart är det jullov! och jag älskar julen, jag har typ inga pengar, men jag får väl försöka hitta lite billigare julklappar i år!
 själv har jag typ dyra saker på min önskelista:
jag måste ha stövlarna, fast jag kommer nog inte få dom :c men jag kan ju alltid önska mig pengar och presentkort på skövde ridsport, så kaaanske jag kan köpa dom haha. Jag har sånna nu, men dragkedjan går sönder hela tiden, så jag får typ nöd laga dom lite.. fast det håller inte.
 
Något jag tror jag kommer få är en gitarr! Haha pappa säger t.o.m att om jag är snäll så kansk jag får en i jul! (a) haha, och så låter det inte om stövlarna x)
 
Det är väl det som är det dyra på listan, sen är det inte så mkt mer :)
 
vad önskar ni er i julklapp?
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin=)

Hej! Jag önskar mig en massa saker! :D
Vi ska ha fråge-stund på bloggen! :D
Kommentera gärna!<3
/ elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0