dressyr

idag drog jag och syster till ridhuset direkt efter skolan! red lite dressyr på liv. Jag trodde att hon skulle vara pigg och stel osv.. men hon var faktiskt heelt underbar! gjorde allt jag bad om och lite till, jag älskar henne verkligen :D Det var första gången som hon var där (Liv) och det är en ganska stor spegel på väggen. Det tyckte hon var skit läskig! haha sen när hon såg sig själv så tyckte hon att hon var så snygg att hon inte kunde sluta stirra x) hon är så söt!
 
det är ganska chill i skolan just nu, inga läxor, inga prov, inga krav alls! Film, inställt och betygsprat varje dag haha!
 
På torsdag slutar jag och det ska bli såååå sjönt med lov! Ska passa på att köpa julklappar, (har inte köpt en enda än) jag och mamma tänkte åka in på fredag en sväng. Annars rullar livet på tkr jag, det är snor halt ute så man får gå i snigel fart, vilket betyder att det   inte går att rida.
 
ska även försöka uppdatera mkt mer nu med fräscha bilder nästan varje dag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0