Mer snö tack!

nu blir det först äta frukost, sen duscha och åka på gudstjänst x( sen rida, äta, rida, plugga osååå :))
 
Den här helgen har vart helt chill, bara tagit det lungt och gjort allt i min egna takt ;) 
Och något jag verkligen är sur över, är snön. Jag älskar ju snö, och typ överallt (!!) (men inte här) så är det massaaaa snö, här är det super lite.. :c Jag vill ha myycket så man kan galoppera på gärdet i djup snö :D
---
hihi jag minns 2009, då det var 1 m snö typ. Jag och min kompis Molly galopperade i snön (hon hade då sin förra ponny) och det gick nog ganska fort. Sen så ser jag ett filpaket, och skriker "kolla ett filpaket!". Liv blir rädd för filpaketet och hoppar åt sidan och jag ramlar av! Hahahaha Liv drog i väg och jag skulle springa i 1 m hög snö i tjocka vinterkläder medan jag skrattade, det var inte lätt! Hahahhaaha vi kan skratta sjukt mkt åt det än idag x)
 
En sån vinter vill jag haa
 
en bild från förra året när det var typ - 20 grader!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0