minus grader
usch vad kallt det ääär! Jag red ut på Liv förrut, och händerna, kinderna, öronen och tårna var is. Och nu kom jag in från stallet, för jag hade ridit tornado barbacka i mörkret. Nu hade jag mer kläder (dock var det 5 grader kallare nu..) Men jag frös lika mkt :c Men det är fint ute iaf, älskar snön, det är så fint tycker jag!
 
Nu står Liv inne för hon får inte äta mer ensilage (haha hon är smäll fet), och för att hon inte skulle vara ensam så fick tornado stå inne också, han ville ändå inte gå ut i kylan.
 
nu ska  jag se på Vampire Diares, haha det var sjukt längesen, men min mormor har köpt säsong 3, och jag tänkte ta mig tid att kolla på den nu (fick den för jätte längesen, men har inte hunnit kolla)
 
Bilderna kommer inte upp idag, pallar inte att leta efter sladden :p
 
 
puuuuuuuuss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0