dåligt

av mig... dålig uppdatering idag! men iaf, kan ta dagen som vart då.
 
Vaknade och gick upp (haha nähää?)  sen när jag hade gjort i ordning mig så drog jag och mamma in till stan, tog ut pengar och åkte till skövde ridsport! Där hade jag ett presentkort som jag vann på en tävling i våras. Kikade runt där inne ett tag, och köpte sedan ett Glen Gordon schabrak (ni kanske såg det i tidigare inlägg) Och mamma köpte ett grimskaft (jo för min lilla ponny gör ju sönder alla grimskaft..) Sen drog vi till Elins och handlade maat.. Sen till hööks och där gick vi lääänge! Man vill ha så mkt ! Men det slutade iaf med ett par ridvantar, mamma köpte ett spray till kates sår, och för att komma upp till en stämpel så köpte jag en grimma också, haha :)
 
 
Imorgon så ska jag upp riktigt tidigt! Tänkte nämligen klippa tornado innan träningen.. och den är på förmiddagen!! Men jag börjar med halsen och magen ifall jag inte hinner hela så vill man ju iaf att det ska se lite normalt ut när man åker och tränar xD Sen ska jag väl inte göra mer
än att träna då ;)
 
 
Just nu så bloggar jag ju,,, haha, men så kollar jag på X-Factor, där sjunger just nu one direction  (haha skriver man så? :oo) aja, jag har ingen aning, men deras låtar är grymt bra, fast jag är inte så stort fan kanske eftersom jag inte ens vet namnen på alla, och hur man faktiskt skriver namnet på deras grupp typ x)
 
aja nu ska jag se vidare, hade bra :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0