hopptränat!

gick ut vid kvart i åtta kanske? och borstade tore, skulle ju klippa honom.. så jag satte igång klippmaskinen och började på haslen, den började ta lite dåligt så jag oljade den och borstade, men det hjälpte inte, och mamma tog den lite, och tillslut så tog den inget alls! så ja.. det slutade med att tore har en hals klippt, (sen var mamma sååå smart och klippte lite på magen också... så det är cp fult) det är super hackigt vif´d huvudet också .. :c men aa, vi får klippa klart nån annan dag.. sen skulle vi åka och träningen gick bra!
 
Han är ju som han är den gamlingen haha ;) Ibland är han helt på och har lite egen motor och hoppar super fina språng! Men sen så är han av och jag får rida som en idiot för att får över honom :o Men så är det, han kräver av sin ryttare iaf haha ;) Mamma knäppte lite bilder, kanske inte de bästa men några blev iaf ok, hon är inte så jätte glad när jag säger att hon ska fota, så man får ju inte klaga när hon väl gör det :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0