Just a dream

Har ni nån gång känt att en dröm känns super verklig? Det har ni säkert.. Och jag vaknade precis nu! Så jag ska skriva min dröm medan jag kommer ihåg den!

Först var vi nånstans och gjorde nåt, sen blev jag hämtad av döden, oså var jag min syster och pappa ute i mörkret, helt plötsligt så ska min syster hoppa in i ett flygplan för att prata med dom där i (?) och sen gick vi in i en skog, därvar man tvungen att ha knivar för att hugga alla som var där! Då kom vi till Ica, så jag ich några vänner + döden, Skulle handla och jag var tvungen att skuta pilpåge på allt som döden skulle handla!
Menja, nu kommer jag till saken, utanför icas fönster (världenvar helt normal, typ som här) så ser jag bilar åka, folk som promenerar och cyklar, men också en liten vit förvirrad sak, det var winston!

Åh jag sprang till honom (fast det gick inte bra för jag hade plötsligt klackskor som var hala som is!) men jag fick upp honom och andades in hans doft! Åh vad mysigt! Och drömmen kändes då, så himla verklig! Just då!

Fast vad besviken jag blev sen när jag vaknade :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0