dagens ridtur

idag red jag bara Livan sivan! Vi red ut en sväng i regnet, som vanligt ville Liv inte gå fram så hon vände, backade och stegrade... Men det går frammåt för mig! Jag är mer bestämd nu och då vågar hon inte säga ifrån, men hon testar så fort hon får chansen! Sen när vi äntligen kommit en bit så red vi in i en liten skog och där såg vi två pytte små hinder som var hur roliga som helst att skutta över tyckte Liv, så jag tog dom 3-4 ggr innan jag fortsatte :) Hon tyckte verkligen det var kul! Sedan galopperade vi en ganska lång sträcka och det var också kul tyckte hon :)
 
---
 
hört att det ska vara en PoJ i närheten här, så tänkte vara med på den, och funderar på att ta med Liv!

Det blir ju inga höga höjder utan kanske bara 40-50, bara för att hon ska få hoppa för hon älskar ju det! Och så man får upp hennes självförtroende! för er som undrar varför jag inte kan ta en högre höjd om jag tyckte 40-50 var lågt, så är det att Liv är osäker på 60-70 höjderna, så ni vet ni också ^^
 

girlpower!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0