Dagens ridtur

Red tore och liv idag! Red lite dressyr i paddocken på båda, tore var fin och pigg, liite stark i slutet, men hag var nöjd! Liv var också väldigt fin, skänkelvikningarna var bättre än nånsin! Gick bättre än vad jag förväntade mig då hon rymde idag... Hon ville ner till esmeralda och kate! Så hon gjorde några bocksprång och drog järnet mot hagen med lite bakut emellan.. Ååh vad arg jag var på henne, hatar när hon gör så där, en dag kanske det händer något :( nu gick det ju bra, som tur var, självklart skulle hon trampa sönder grimskaftet ... Ja vet inte hur många grimskaft hon gjort sönder.. Men jag blev gladare sen när hon var heeelt bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0