dåligt dåligt..

gud vad dåligt jag har uppdaterat  känner jag ! men har på ngt sätt mkt att göra, har man två hästar, går i åttan och i konfirmation så är det väl mkt :) 
 
Idag var jag iaf först på gudstjänst , haha, det var skit tråkigt... men nu är det bara 14 kvar eller nåt? sen åkte jag in till stan och köpte vinter skor och sen var det hem, äta och sedan rida! Jag red Liv på gärdet, och herregud vad leriga vi var !! 
Hängde med syster ut på tornado och han gillade det som vanligt :) 
 
I morgon blir det vila för hästarna och springa för mig.. sen måste jag börja plugga på spanska prov tror jag ehehe...
 
har lovat en kompis att fixa header, men har så sjukt mkt att göra så att jag hinner knappt med att sitta vid datorn, och när jag väl sitter där så är det plugga eller läxor att göra.. hjälper lixom inte att datorn är super seg heller! haha
 
höstbild från instagram-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0