jag tänker..

Jag har alltid velat ha en stor blogg, skriva som jag vill, vara den jag vill vara, helt egen lixom! men jag har gett upp för tidigt lagt ner och sagt tack o hej! Jag tror att om man verkligen vill nånting så ska man inte ge upp, jag tänker inte ge upp! Ni får vara beredda på tidsinställda och mobil inlägg ibland, jag har sjukt mkt i skolan och missar jag en sak EN sak, så är jag sjukt efter..! Så skolan kommer först. Blogga är ngt jag tycker är skit kul, har ingen aning om varför? Kanske är det att jag inte brukar få sagt det jag vill säga till andra, bloggen kanske är som en annan väg att få ut det? jag vet inte.. många vet redan vem jag är (dvs. Mina vänner och familj) det är också dom som läser. Men jag ska skriva en kort presentation om mig och mina djur, kanske ngt om min familj! Här vill jag skriva det jag vill! Jag är tacksam för tips eftersom jag vill att ni ska... "trivas" . Men gillar jag det inte skriver jg det inte. Bloggen är också ett smart och roligt sätt att samla minnen på! Kolla bilder, texter m.m. Haha ja nu blev det lite långt kanske, men ska försöka att hålla mig till kortare inlägg... Det tråkigaste som finns är att läsa låååånga texter.. Uuh! -johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0