mina mål?

mina mål med ridningen, jo men det är nog att ha kul! det är det allra viktigaste, är det inte kul så gör man inte sitt bästa, då är det ingen idé! men jag vill inte ha för stor press på mig heller. Mitt mål är väl att klara av att hoppa en LD+5 klass på D-ponny senast i vår. I dressyren, kanske få ''godkänt'' i LA:1 på lokal tävling. Annars är mitt största mål DM dressyr nästa år, inte att vinna (även om det skulle vara kul) Utan att det känns bra !
 
det är nog mina mål tror jag, inte så höga kanske, men jag försöker ha kul och inte känna för mkt press typ omg jag ska rida SM nästa år dags att börja träna, jag kanske inte hinner, omg jorden går under för att jag missar SM nej nej nej...! haha t.ex.
 
Men man ska ju inte ha för låga mål typ som hmmm... jag ska satsa på att inte vägra ngn gång på nån träning... bra att ha en sån inställning, men inte så bra MÅL, :)
 
Vad säger ni ? Vad har ni för mål, är tävla det viktigaste eller satsar du på att bara ha skoj med din ponny/häst och ta det steg för steg? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0