tävlingsplatser

nu i höst har jag tävlat lokalt i ca 2 år, då har man hunnit med en del tävlingar och på olika ställen, tänkte att jag skulle skriva dom jag minns och vad som vad bra/dåligt där! Kan ju börja med klubben jag rider för då :)
 
Binnebergs RS - det går oftast bra där när jag tävlar, kanske för att jag tränar där mkt på sommaren så att mina hästar känner igen sig, jag tycker att vi har bra ordning och så, dock saknar jag riktiga toaletter ist. för utedass, men dom vi har är jätte fräscha! Sen är underlaget väldigt djupt! så om ni ska tävla där så tänk på det, djupt underlag. Inte så lätt att fixa mer än att vattna och köra på den, kostar sjukt mkt pengar att ändra hela underlaget :)
 
 
Mölltorps RS - Är ofta där och tävlar! ALLA gånger jag tävlat där har det gått super bra! även i hoppningen, visst vägrade ut mig första klassen, men andra gick bra för att vara min ponny xD SJUKT bra ordning och trevligt folk, trivs verkligen att tävla där! ofta framridning på gräs vilket jag inte gillar, men själva tävlingen är i ridhus eller paddock och det är super :D
 
 
Hjo (minns inte vad de heter mer än Hjo) - även här har det gått bra när jag tävlat! har tävlat där 1 gång och på pay and ride 1 gång. Bra ordning och fin anläggning. kan inte säga mkt mer än det typ x)
 
 
Mariestads RS (?) - där är det jätte fint! med stoor paddock, fin gräsbana och två fiiina ridhus! jätte mysigt! :) Inte tävlat där så jääätte mkt så har inte mkt att säga ^^
 
 
 
Vartofta RS - häftigt ställe ! tävlat där två gånger och de har gått bra, trevliga människor och fin ordning :) väldigt fin resturang eller vad man säger ^^
 
jag har tävlat på fler ställen typ som ullricehamn, bollebygd, tidaholm och töreboda m.m. men orkar inte skriva mer haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0