you know my name, not my story

jag hatar verkligen folk, som dömer en person innan man har lärt känna den! Man kanske ser på deras profilbilder, har hört om den personen, MEN man har inte ens pratat med personen? Blir arg när jag hör någon säga ''asså shit hon är skit konstig!'' fast jag VET att hon inte har vart med henne nån gång?
 
Samma med folk som dömer andra efter utseende, en person som kanske är ful, kan vara en skit skyst kompis, det vet du inte för du ger det inte en chans utan du bara tänker ''fan va ful, måste vara ngt fel på henne asså'' , man kan inte välja utseende, vissa är fina, vissa inte? så är det och det är bara att leva med det, men bara för att någon är fin på utsidan, behöver den inte vara fin på insidan, right?
 
satt nyss och funderade på detta, och var tvungen att skriva av mig! detta var inte riktat till någon speciell nu, utan det var till alla som behöver tänka till en extra gång.
 
Jag bryr mig inte om min kompis är tjock, smal, fin eller ful? jag bryr mig om hon är snäll, skyst och rolig? det är ju det viktigaste :)
 
 
Vad tycker ni? är det viktigt att bästisen ser bra ut för att ni ska kunna hänga med dom? ;)
 
jag är inte perfekt, men vem är det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0