DET BLÅSER

 tja, hej, halloj.. ellernåt
 
hur är vädret hos er då? fint, soligt, varmt, kallt, regnigt? aja här blåser det typ storm.. vaknade flera ggr för det blåste så mycket!
 
dagen har vart ganska ok! haha jag och molly började slå varandra på kinden, sen på armen, och sen började största delen av klassen slå varandra hahah...
 
först slår man lite sen hårdare och hårdare tills en slutar typ, bara de att man fick ingen känsel kvar i armen heehe.. var helt röd sen, och nu när jag drog upp min tröja, så ser jag att det blev lite märken, man ser vart mollys hand var XD okej tro inte att jag blir misshandlad nu, jag var med på det och vi asgarvade samtidigt!
 
 
 
 
 
aja ska käka nu och sen ut och rida tore, fixa stallet och putsa saker inför i morgon! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: molluu

bajs

2013-04-30 @ 18:11:55
URL: http://nattstad.se/mollybergh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0