DOWN

inte bloggat idag men inte orkat.
 
vart på begravning och hoppade skolan..
 
begravningen var för mitt kusin barn som blev 11 dagar gammal. jag grät inte för att jag saknar honom, utan för jag tycker otroligt synd om familjen..
det gulligaste var när storebrorn (ca 3-4 år gammal) sjunger bäbä vita lamm framför kistan, det gjorde ont att se.. så gulligt, men så sorgligt, nej det vill jag aldrig vara med om själv! skönt att jag gick dit för jag ville gärna visa mitt stöd till famliljen och dom tackade för att vi kom.
 
----
 
men över till något som är lite roligare, red med Lydia idag! Jag red Liv och hon tornado och det gick bra! haha Liv var sååå pigg och bara drog i väg i galoppen, tur att tyglarna var korta så att jag fick kontroll rätt så snabbt ändå!
 
sen så är det ganska säkert att en vi känner kommer stryka sig i LBn så då kommer jag in! men såklart inte helt 100 % säkert. på ett sätt hoppas jag det för det vore otroligt bra om jag kunde få komma ut en gång innan lag tävlingen, men tråkigt för hennes ponny som kanske är skadad, eller iaf halt :( så jaa, vi får se lite!
 
nu har jag käkat mat och klunkat i mig C-vitamin, för jag könner av min halsont igen, trodde att den var över men nej då haha vad tänkte jag med, klart att jag ska ha ont i halsen :p
 
i morgon ska jag och Lydia rida Party ute ritt, haha vi gör det ibland på fredagar! godnatt, ska upp liite tidigare i morgon för ska till tandläkaren och pilla med tandställningen...
 
dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0