OJ DÅ...

har visst inte bloggst på en hel vecka.. hehe
 
men jag har faktiskt inte haft tid eller ork!
 
 
praoade  i veckan på en ridskola och det var hur kul som helst! fick mocka, packa hö och halm, rida, leda nybörjare, borsta hästar, flytta hästar från hagar till stall! och somsagt det har var huuur kul som helst, men också jobbigt!
 
började runt 7 och slutade 4, och då hade jag typ mockat hela dagen oså, sen skulle jag hem och mocka och rida, och gick och la mig! och en kväll började jag 3 och slutade 9! dagen efter började jag 7 igen så det blev inte mycket sömn alls! sen så var det tävling igår och idag har jag äntligen fått sova ut!
 
tävlingen igår gick jätte bra! över förväntan!
 
Vinst i LB:1 på 72, % (kan aldrig minnas de sista siffrorna haha) så det var super kul! :D

sen i LA:1 fick jag 69, % WOW  säger jag bara, det trodde jag verkligen iNTe! :o men kom 3 av 4 där, och hon som kom 4 fick 61 % så jag vet inte om det var bra eller dåligt haha, men fick fina poäng, flera åttor i båda protokollen ! :)
 
 
hon var sååå himla fin också! alla i laget kämpade på bra och det blev en tredje placering för laget :)
 
här kommer lite bilder från veckan som gått
 

 
en ponny jag fick hoppa sista dagen på praon, dom hade inte köpt den än för de ville se om den passade till ridskolan! kuul ! josh heter den såå söt :3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0