SLUTAT MEN INGEN SKJUTS

sitter i skolan nu helt själv haha.. men ja så är det på tisdagar...

eftersom jag bor en bit ifrån skolan så kan jag inte gå hem, alldeles för långt och det går ingen buss förrens tio i fyra och klockan är tjugo i tre såå en timme yeea..

 min syster verkar jobba eller nåt för hon svarar inte på sms så jag har då ingen skjuts!

men aja då hinner jag fixa lte med bloggen och läxor, om ni inte märkt det så har filmerna kommit upp nu också från i går! kommentera gärna vad ni tycker :)
 
Idag blir det att rida som vanligt, nu när det är 1 h ljusare så kanske jag hinner att rida båda ponnysarna, får se lite men Liv är prio 1 denna vecka då det är tävling på söndag!
 
---
 
skolan var ju somsagt kort, bara det att jag fick läxor till i morgon och jag var ju sjuk en vecka innan lovet så känner att jag ligger lite efter alla andra... men det ska nog gå bra, får plugga i kväll, och alla andra kvällar! sen har jag nästa vecka på mg att komma i kapp för vi ska ut på PRAO då så det betyder ingen skola, och jobba i stall en vecka!! :)
 
nej nu blev det långt inlägg så ska göra något haha :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0