13 FEBRUARI 2013

hästarna idag:
 
Liv reds ut med Manita och Lydia. Hon hade bra tempo, inte för pigg, inte för slö. Mjuk och sökte sig neråt!
Vi travade det mesta, eftersom det är snö på vägen så blir det inte halt. Manita gjorde en oväntad galopp och Liv som inte fattar varför, gjorde det samma.. hahaha
 
Tornado stretchades i nacken. Ställde han innåt och utåt flera gånger om i skritt, sen testade jag lite i trav och det gick med bra. Jag struntade i att galoppera, såg inte poängen med galopp idag, han blir bara stark och drar upp huvudet och är sedan omöjlig att jobba så stel som han är! så skippade den idag :)
 
 
Idag har jag vart duktig tycker jag! Jag och Lydia kastade ner hö, sen mockade jag susannas box, sen plockade jag ur diskmaskinen och diskade stekpannan, stolt (a)
 
Har precis sett klart sista PLL på säsong 2, sjuukt spännande, nu ska jag dricka cola och gå in på säsong 3! yeey

nån mer än jag som är beroende? haha..
 
Haha sööt.. foto: felicia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0