dina största mål/önskningar i livet?

ja eftersom jag är sjuk idag.. dagen innan min födelsedag o allt :(((

så kan jag ju blogga lite, fast egentligen orkar jag inte, fast jag vill.. haha
 
men fick ett tips att jag skulle skriva om mina största mål/önskningar i livet :)
 
Jag har inga höga mål, men jag har höga önskningar!
 
mina mål detta året är att vara med i div 2 dressyr med Liv och få bra procent i LA. Sen att få sålt henne och hitta en ny ponny att utvecklas med. Kanske, vi får se hur det blir, starta nån hopptävling med liv, men jag är inte säker, det beror på vad som händer :)
 
Sen är det väl att höja betygen i skolan.
 
Spara pengar så jag kan köpa det jag vill ha.
 
Skaffa nya vänner, eller bli ännu bättre vän med dom jag har lite sämre kontakt med.
 
ja typ de, jag gillar inte att ha höga mål, blir så stressad och ledsen om jag inte når dom :(
 
Men önskningar har jag, och jag och många andra vet att de aldrig kommer bli så, men alla får ju önska? ;)
 
Jag vill till exempel vinna en hopptävling på Liv, jag vill kunna sjunga och bli artist (haha näver bäver..) Jag vill vara med i värdscupshoppningen.
 
Jag vill ha A i alla ämnen.
 
Jag vill se bra ut.
 
Jag vill ha en stor blogg.
 
jag vill ha ett sånt där stooort hus som i USA med pool inne och såå haha..
 
haha ja typ så som  de flesta önskar sig :)
 
Men något jag vill göra när jag blir stor är att jobba med höstar, bli veterinär och hjälpa djur eller liknande, det är e stoor dröm som jag haft sen jag var pytte liten haha :)
 
så ja, det var typ de, jag brukar inte planera så mycket vad jag vill göra i mitt liv, jag tar dagen som den kommer :)
bilder från min insta !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0