i morgon är det min dag

juste i morgon är det min dag, min födelsedag!
 
15 år fyller jag. Det är konstigt, jag brukar längta som, jag vet inte vad, tills jag fyller år,, men inte i år :O
 
vad finns det att längta till ? att jag blir äldre? att få presenter? att träffa släkten? visst det är jätte kul oså, men jag vet inte..
 
vi kommer inte ens fira mig i morgon, för jag ska på bibelborgen D: uh jag vill inte,men jajaa det var obligatoriskt så ja måste väl ;)
 
Det är ju inte så att jag INTE längtar, för de gör jag. Det är bara de att det inte känns så speciellt längre ;/ men jag kanske int har förstått det än, och när man va lite önskade man sig leksaker och skit, nu önskar jag mig bara pengar typ :)

firar ni födelsedagar ? hur brukar ni fira era födelsedagar? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0