MYCKET ATT GÖRA

som ni kanske märkt så har bloggen varit lite down ett par dagar nu, men jag har sjukt mycket i skolan, sen skulle jag rida så jag hinner inte sitta vid bloggen så mycket, eller inget alls faktiskt.. Men det finns folk som kikar in ändå och det tycker jag är kul :D
 
-
 
Idag var det tävling ju i tidaholm!

Jag hade inte så höga krav på mig själv, det var ju första för i år! Men det gick över förväntan faktiskt! Hon var väldigt fin, dock pigg i galoppen så i fattningen drog hon lite, men kom tillbaka sen. Så det blev faktiskt en andra placering i LB på 67,586 % super nöjd!
 
Jag är även nöjd i LA, det är typ vår 3;e lokala LA och nu kan hon göra skänkelvikningar! yeey.. inte super bra, men en bra början haha. Sen var ryggningen lite sne och nu ville hon dra i alla fattningar nästan och i den förvända galoppen, men allt annat kändes fint och bra!
Så där kom jag 5:a eller nästsist haha beror på hur man vill säga det! Iaf så fick jag 62, % sen minns jag aldrig decimalerna, men det var 62 haha :)
 
Är super nöjd med tanke på förutsättningarna jag hade, ingen paddock, inget ridhus så har inte kunnat rida igenom programmet nåt innan, bara kunna rida på en volt! Inte tränat för någon tränare utan bara ridit hemma själv (senaste träningen på Liv var nog september tror jag :p) så nu taggar vi div II 2013!
 
Bilder och filmer kommer upp sen ;)
juste, köpte stövlarna i torsdags :D

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. haha jasså? :D tack!

2013-02-23 @ 19:14:56
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Louise

Grattis!! Det bådar gott inför Div II :)

Svar: japp, haha hade inte alls förväntat mig det, men så blev det haha :)
Johanna Larsson

2013-02-24 @ 09:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0