NACKDELAR MED VALACK OCH STO

jag har ju både ett sto och en valack som jag rider nästan varje dag, och idag när jag red tore på gärdet så kom jag på en nackdel med att ha två olika haha!
 
när jag berömer Liv så säger jag "duktig tjej, bra tjejen" aa ni fattar, och när jag berömmer tore så säger jag "duktig kille " osv.. Men ibland säger jag "duktig tjej" till Tore, haha och jag vet att de inte bryr sig om vad jag säger, men ändå så skäms jag hahaha.. hur kul är det för en kille att bli kallad tjej lixom?
 
och så låter det så fail när man bara "duktig tjej, eller kille menar jag" haha guud..
så det är nackdelen med att ha ett sto och en valack
 
är jag helt forever alone med detta eller är det nån mer? :p
 

haha här ser ni storleks skillnaderna mellan lillen och storen .. ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0