SJUKA TIDER

usch jag känner att min hals bränner ner mig.. :( det känns som om jag har feber eller nåt, synd om mig ..
 
nu ska jag iaf hoppa in i duschen, (okej, jag gåår in i duschen) sen se på PLL! Jag är sjukt sugen på hamburgare.. kanske ska göra i ordning en? men jag vene.
 
I morgon ska jag upp lite tidigare, typ 8 för att rida en häst, får se om jag hinner båda ;) Har lovat att mocka åt Lydia då, hon är i Malmö på någonting! Sen typ vid 12 ska jag till mormor! haha hon ville hjälpa mig att köpa stövlarna så jg ska städa hos henne oså får jag pengar för de. Sen hämtar mamma mig nån gång vid 5 och så åker vi hem till min syster och Andreas och äter typ, lite fredagsmys :) Men nu dör min dator, så jag måste duscha nu,
 
 
brb ;)
 
 
kärlek till dessa<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0