WHEN I WAS A BLONDE GIRL

och jag trivs såååå mycket bättre i brunt..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du har en superfin blogg! Men jag har en fråga till dig, du har ju färgat ditt hår brunt och jag själv är lite sugen på det men det jag undrar över är om du färgade dina ögonbryn också? Och blir det inte snabbt en utväxt?

Jag själv är som sagt jättesugen, men vet inte om jag vågar för då vill jag verkligen ha den rätta bruna färgen. Du passar iaf jättebra i det, dessutom har du en jättefin ponny!
Jag skulle bli jätteglad om du svarade!
Kram :)

Svar: Hej Ellen! Nej jag har inte färgat ögonbrynen, bara målat dom eftersom dom egentligen är väldigt ljusa! Det blir utväxt efter ungefär en månad kanske? det beror på hur fort håret växer :)
Jag tänkte det samma att jag inte vågade. Men jag testade och först blev det massa fläckar och vi fick inte med allt för vi hade bara 1 förpackning ;) Men sen färgade jag igen med 2 st och det blev bättre :) Så om du är osäker på vilken färg som du ska ha, så kan du prova peruk eller photoshopa ditt hår i den färgen. Annars så kan du fråga en frisör :)

Tack så mycket !

Kram! :)
Johanna Larsson

2013-02-13 @ 19:41:22
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Postat av: Ellen

Hej! Jag har nog bestämt mig att jag vill färga och jag undrar vilken typ av hårfärg du använde för jag tycker din färg är riktigt snygg!

Skulle vara till stor hjälp om du svarade :)
Tack,

Ellen

Svar: Hej, oj det minns jag inte, kanske att jag la upp den på bloggen, ska leta efter en bild på den men jag minns det inte i huvudet :(
Johanna Larsson

2013-02-17 @ 15:38:50
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Postat av: Ellen

Okej, tack ändå :D

2013-02-17 @ 15:50:35
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0