botten is nådd

åh jag vet inte men ja är bara ledsen, det känns som om någon slagit mig i magen.. men jag kan inte förstå vad som hänt, vilket gör mig frustrerad.
 
Men iaf så har jag vart glad idag! fina vänner och så!
 
och jag måste säga att min inställning till att komma ut till stallet i mörker och kyla har ändrats nu. Nu när Lydia är i stallet så är allt mycket roligare! vi har samma sjuka humor (haha bara vi kan roa oss med att ha konserter med grimskaft..) Sen så är hon så sjukt snäll! (haha även om hon är lite seg hihi)

det känns som att hon vart i stallet flera år men hon har inte ens vart en vecka!
 
nu till helgen åker Lydia till sälen ;( Men jag fick gärna rida Manita om jag ville, hinner inte på fredag eller söndag (tror jag inte) men på lördag då ni! ;)
 
Nej men jag tror inte jag rider henne så bra, men det ska bli kul att testa henne, red henne 2011 (?) på sommaren en gång, dock har nog Lydia ridit till henne mer nu så det är säkert skillnad ! :)
 
Kan inte lova något, men kanske att det blir bilder ? Men om jag rider cp dåligt så lägger jag inte upp dom haha..
 
Nej nu ska jag kolla klart på tvn, äta paradis ask med mami och mysa med kissen, provet gick ganska ok, taggar nu till NO prov på fredag. -.-
 
ha de braaaaa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0