GBG HS

är det några här som ska till göteborg  horse show i April? Det ska jag, dock har vi inte köpt några biljetter än, men om det finns kvar så köper vi. Men jag är mest intresserad av mässan, så jag bryr mig inte så mkt om vi ser på föreställningen eller inte :)
 
Mässan där är bäst tycker jag, det är stort (dock väldigt trångt, men det hör till) Och många olika affärer! har vart där 5 eller 6 år i rad och jag hoppas att det blir fler!
 
I år hoppas jag på att köpa ridstövlar. måste verkligen ha nya, fast jag har ett problem.
 
Jag har sjukt smala vader, så att nästan alla stövlar är för stora där för mig och det ser konstigt ut. Har funderat över tretorn advance, men eftersom jag tävlar dressyr också så ser det konstigt ut. Och då är ju Mountain horse supreme high rider perfekta! Har ju sånna men dom är trasiga nu, har lagat dom 2 ggr och det blir ju nästan billigare att köpa nya somjag slipper laga hela tiden (köpte dom begagnade och då hade dom lagats nån gång)
 
Men dom är ju super dyra! 3999 kr! det är ju sjukt, visst dom är sjukt sköna, snygga och är mjuka så dom formar sig bra, men ändå, haha har bara några hundra kronor nu.. :c
 
Men jag fyller år snart så jag ska önska mig bara pengar! Sen hoppas jag att det är mässpris där så kanske dom 'bara' kostan 3500 eller nåt..
 
om jag nu skulle ha pengar över (vilket är ganska otroligt..)
 
så skulle jag nog köpa nåt schabrak + huva, vantar, sporrar, pannband och sånt.

men vi får se :)
 
 
ska ni dit? vad har ni tänkt o handla då ? :)))

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Köp specialgjorda annars :) Jag ska göra det eftersom jag aldrig hittar några som passar mej :) Kostar typ 2000-3000 det var någon från italien som gör :)

2013-01-08 @ 00:05:03
URL: http://Fkphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0