orolig...

är orolig för Tornado.. han vill inte äta så mkt, och när han äter så har han svårt för att tugga så det mesta trillar ut igen :c han äter inte det han tycker är äckligt, men det han gillar försöker han äta (havre och betfor + godis) Vi  har också lagt i kornkross så att det är lättare och ska gå över helt med det så småningom, men än så länge vill han inte ha det så mkt ... min syster (som äger honom) känner ju honom bäst och när hon red honom i höstas en gång så sa hon att han hade blivit mkt starkare nu än vad han var förrut, så vi tänkte på något om tänderna.. Snart ska hästarna vaccineras så då ska vi passa på att kolla tänderna, jag hoppas att allt är bra med honom :c Men man får ju tänka att han är 24 år och et är inte ovanligt för gamla hästar att få dåliga tänder, men hoppas inte dom blir för dåliga bara ...
 
någon som kan ha en aning om vad det kan vara ? :(
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Superfin blogg du har :) Kika gärna in vår

Om du är intresserad av att få en illustration-bild så kan du få det! (gratis såklart)

Kram

2013-01-09 @ 17:52:29
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se
Postat av: Emila

Fin blogg!

VECKANS BLOGG pågår just nu på min blogg och du har chansen att vinna en stooooor länk som väldigt många kommer trycka in på! Länken står kvar högst upp i min meny i 1 vecka, så det är inget att tveka.. in och anmäl dig! :D

Länk till veckans blogg: http://emilah.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment

2013-01-09 @ 18:19:46
URL: http://emilah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0