ponnysarna idag

Liv -

Hon var super pigg! hon bockade och drog och jag fick ha super korta tyglar (skojar inte, hade inte kunnat hålla in henne annars) jag brukar klara det men idag var hon extra pigg! Pigg men ändå mjuk och rörlig. Känns bra inför i morgon.
 
Manita -
 
Hon var också pigg (dock inte lika mkt som Liv) Hon hade bra framåtbjudning, men hon ville testa mig lite tror jag haha. Hon bockade och ville inte alltid ställa inåt, jag visste ju inte hur jag skulle rida henne då, men det gick bra ändå! Det var mest i galoppen hon gjorde så. Efter ett tag kunde jag galoppera ganska lungt utan bockningar (nästan iaf). Hon tyckte nog att det blev jobbigt också :) Hon var väldigt rolig att rida och jag rider henne gärna ngn mer gång för Lydia ! :)
 
pappa knäppte några bilder på mig och Manita. Dock var det bara lite i skritt och trav, sen när jag hittade knapparna lite mer så gick hon bättre än vad hon gör på bilderna :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tjejen som har en tv i skokartongsformat

Det ser jättefint ut Johanna!<3

Svar: haha tack Lydia :) <3
Johanna Larsson

2013-01-26 @ 15:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0