skola i morgon ..

ja jag börjar i morgon, typ alla andra skolor börjar på onsdag, men inte vår :/ 
 
iaf så ska jag gå och lägga mig super tidigt så att jag kommer upp ehe..
Sen börjar väl alla läxor och prov komma sen. Men det som stör mig mest är att vi har gympa direkt på morgonen i morgon.. första dagen och jag hatar gympa, fett tråkigt.. Men jag ska kämpa lika mycket detta året, t.o.m mer nu! Sen blir det ju ljusare på kvällarna nu och snart är det ljust igen när man kommer hem från skolan :)
 
När börjar ni skolan ? :)
 
haha knas ponnyn ..

Kommentarer
Postat av: Lisa Brännström - Dressage By Lisa

Haha, härlig bild!

2013-01-08 @ 13:32:06
URL: http://dressagebylisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0