Dagens ridpass

Idag fick ju Liv vila, och då red jag Tornado.
 
Jag red ut med Lydia och det blev inte så hårt, red kanske 1 timma och mest skritt och mjukgöra, lite trav och en kort galopp, men mest pratade jag och Lydia om serious things.. ganska skönt att prata av sig ibland!
 
 
Tore kändes förövrigt fin och pigg, som vanligt alltså ;) En negativ sak är att han har tappat bort sin bucas huva... blev ledsen då för den täckte hans öron och nu får han ha en gammal sliten som inte täcker så bra för den är liite liten.. Men jag har sjukt ont i foten och kude inte gå runt i båda hagarna, så den får komma fram när den känner för det :)
 
dock stolt över att ha vart med hela gympan med en "skadad" fot, haha haltade runt när vi spelade softboll, men jag sprang in poäng 2 gånger, stolt haha :p
I morgon är det nånting för alla 7 och 8 i skolan och det är slangboll och vi ska vara utklädda... taggar usch..
 
men jaja nu ska jag halta in i duschen och ja. duscha? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0