fullt upp

jag som trodde att när det blir sommarlov så hinner jag blogga massor!
 
men jag hade helt fel!
 
Först i fredags så var det skolavslutning och jag åkte till Molly på kvällen. Sedan på lördagen var det tävling hela dagen. Sen på lördag kväll kom Lydia och sov hos mig, sen på söndagen kom Molly och sov hos mig. Sen på måndagen var det moppekurs, och det var det även på tisdagen ( igår )
 
sedan så kom Lydia och sov hos mig (haha nej jag bor inte på hotell xD)
sen idag har jag ridit och åkt moppe haha.
 
Vi åkte mest för att jag ville känna hur det är att köra på stor väg. Fett läskigt med alla bilar som kör förbi när man själv kommer i typ 30-40 på en 80 väg HAHA, känner mig så mini.
 
Imorgon så ska jag rida med Lydia kanske.. hon ska även hoppa på tore!
Hennes ponny är lite svår i hoppningen och drf är det lite läskigt tycker hon och nu ska hon få hoppa Tore för han är vääärldens snällaste! :D
Men vi får se om vi hinner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0