Liv är till salu!

Liv är nu till salu. Hemmet spelar stor roll tycker jag, det är egentligen viktigare än priset!
Men jag vill att hon kommer till en liten tjej/kille men inte allt för höga krav, men ändå som är sugen på att fortsätta utbilda henne till högre än LA dressyr, och även i hoppningen.
En liten person som har vana föräldrar och som kommer älska henne, en som tar hand om henne.
Och jag vet att det finns sååå många små personer där ute som skulle passa så bra på henne. Jag vet redan en tjej, och hon vill så gärna köpa henne.. dock har hon redan en jätte söt liten ponny så det är ju lite synd :(
 
Men som sagt, det finns fler människor och jag hoppas verkligen över hela mitt hjärta att hon kommer få det super bra!
 
här är annonsen, och jag kommer lägga ut 1 eller 2 st till salu filmer. Jag har gjort 2 st, men jag kan inte spara dom för mitt Movie Maker är konstigt.. hälp ? :p
 

 
visst är hon världens finaste ponny?
bilderna är färska, tagna igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0