torsdag - chill dag

I morgon är det Torsdag och det brukar vara en av veckans jobbiagste dagar då jag har 3 lektioner + läsning innan lunch, och sedan 1 efter det. SÅ man är rääätt hungrig där..
 
Men i morgon blir det veckans chilligaste dag!
Börjar klockan 10, (brukar börja 8:40) och slutar 11:20 (brukar sluta 14:10 - 15:40) haha, ska bara in till skolan för att städa klassrummet och sedan ska vi hem igen, så det är rätt gött faktiskt!
 
Då får jag sovmorgon, och sedan in till skolan i 1 och 1 halv h, sen ska jag till stan med min syster, till hööks, men hon skulle kolla runt lite också:) Sen hem och rida båda hästarna
 
Har fått reda på mina betyg nu, och jag antar att det är ganska ointressant för er, meeen de gymnasiet jag vill in på har en medel poäng, dvs att genomsnitt typ på de som kom in, som jag bara behöver 5,5 p till, och jag har två terminer på mig, och jag vet precis vad jag ska göra för att höja mig i vissa ämnen, så det känns väldigt bra faktiskt :D
 
ville bara säga det för att jag är lite glad nu :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0