trött

halåå på er.
 
som ni kanske märkt så brukar jag kliva upp lite tidigare, eller aa vid 6,7 eller 8 kanske nu och sedan sticker ut och rider. Men det gjorde jag inte idag!
 
jag vaknade vid 10 och var sjukt trött. Klev upp vid 11 och käkade frukost!
 
dagens planer blir väl att kanske rida, men det blåser typ storm här och att rida Liv i blåsväder är ungefär ika värt som att vattna blommorna när det regnar...
 
Men jag ska iaf ta in Tornado oc klippa honom, hann inte det igår så :)
 
Det blir en lugn dag idag ;)
 
 
hahaha söta zocker.. följde med till grannen igår och hängde där hela kvällen och hängde med hem på natten! ;)

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för tipset! alltid bra och ha :)
Har dock haft munkorg på honom och han får alltid av sig dom så vi har gett upp. Dock går han ju ganska magert bete. Så de gäller nog bara att jag rider varje dag!

kram

2013-06-22 @ 18:25:16
URL: http://trollponny.blogg.se
Postat av: sara

Tack för tipset! alltid bra och ha :)
Har dock haft munkorg på honom och han får alltid av sig dom så vi har gett upp. Dock går han ju ganska magert bete. Så de gäller nog bara att jag rider varje dag!

kram

2013-06-22 @ 18:25:16
URL: http://trollponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0