värme!

sitter här på mellan altanen i skuggan, det är så sjukt varmt!
 
Vaknade vid 7 i morse och gick ut och mötte Lydia i stallet. tog fram hinder och hämtade tore. Sedan så hjälpte jag henne att hoppa med honom och det gick super bra!
Sedan red vi ut med Liv och Manita, hah var så sjukt trött för det var varmt utan sol, och då dör jag typ så det blev en kort kort tur utan krav.
 
Jag gick in och vilade, käkade och sedan drog jag och pappa med hans motorcykel till Mariestad för att köpa hårfärg + annat och käka glass.
 
Nu när jag kom åkte bikinin på och jag la mig och solade, klarade inte ens en timma! sååå sjukt varmt... våran pool är inte igång heller, så jag kunde inte svalka mig :/
så nu är jag iaf i skuggan ;)
 
ps.
 
jag håller på att ladda upp filmer från videofyme till youtube, och ni som inte vet vad jag heter där, så är det  jojjaan1 !
 
har även äldre filmer där! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0