ETT SNABBT INLÄGG

sitter här och väntar på bussen ska komma, den kommer om en timma så jag har ju tip på mig, brukar få skjuts av min syster på tisdagar men hon verkar jobba eller nåt :( så jag sitter här i min ensamhet, utan mat och vatten... nämen. typ så eftersom mitt batteri dör om 2 sekunder :p
 
Jag  ska svara på frågestunden i ett videoinlägg jag ska det.. meeen jag hinner aldrig :( men sen fick jag reda på att vi har studiedag på måndag så den kommer antagligen upp då :D
 
11% kvar..
 
Idag ska jag försöka rida ut på tore, kanske hittar ngn att rida med annars så rider jag väl själv haha,
juste igår när jag red Liv så red jag utan stigbyglar på en volt i trav, Liv gick där hon skulle och et var inga svårogheter alls för mig, hade velat galoppera med det var ganska halt och ville inte riskera ngt ;)
Så ag sitter där i mina egna tankar och ja tänker,,, nör jag plötsligt hör att Liv lägger en riktig redig brakare haha, och hon blir så jäkla rädd att hon flyger upp i luften och gör ett bocksprång! hahaha gölle, fatta ingeet men jag asgaravade efter det hahahaha... gud
 
 
orkar inte läsa igenom inlägget ifall det är stavfel för jag skyndade mig att skriva, rättar  kasnke till det sen :p
 
 
och det är ju roligt att alla har tillval och jag sitter där de flesta tillvalen är, och det är 2 hemkunskaps salar. jag kan säga att jag är jätte hungrig.. och att det luktar aaas göött :(
 

Okej nu är det 9 % kvar och den dör snart, men vi hörs :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0