GODNATT

vet inte vad det är med mig men jag har börjat att gå lägga mig ganska tidigt, men jag mår såå mycket bättre av det än att gå och lägga mig typ 23:00 ... vaknar naturligt, utan väckarklocka vid 7 tiden och kan göra allt i min egna takt men ändå hinna med i lugn och ro, super ;)
 
så nu ska jag borsta tänderna oså och sen sova!
 
det kanske inte blir någon träning på tisdag, min hals är varken bättre eller sämre..

är det någon som vet ifall det påverkar halsen att vara med på en hoppträning?? skulle tro att den håller på mellan 45 min och 1 h, men vet inte riktigt! för jag vill verkligen vara med, men inte om halsen kommer "ta skada" av det!
 
det är halsfluss jag
oredigerad, men supersöt bild på Livan idag! haha hon undrade vad jag höll på med när jag fotade över gärdet ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0