låt aldrig hoppet försvinna

när jag vaknade så låg det ett paket från 'tomten' i mitt rum, haha det var en frida tidning med mascara och ögonpenna i. Så den läste jag i innan jag gick upp och hjälpte zocker att öppna hennes paket, hon fick en leksak som hon är rädd för.. :p
 
vid 1-2 tiden så drar jag och syster ut på julritt, alltid lika mysigt :)
 
Ni vet att våran lilla hund gick bort i slutet av oktober? Och eftersom han alltid var så glad på julafton så tycker jag att han ska få vara med ändå, så jag ska skriva ut en bild på honom och ställa honom bredvid farmor, men jag har beslutsångest vilken bild jag ska ta?
 
lite hjälp kanske? :)
 
 
sååå nu får ni rösta, första kallar vi 1, andra kallar vi 2 osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0