wishes

kom på att det är inte så långt kvar tills jag fyller år! nästan en månad kvar (okej, 1 månad och 5 dagar) men iaf. Så har jag redan tänkt vad jag önskar mig ;)
 
- Pengar!!!!
- Presentkort - ginatricot, skarahästsport, skövderidsport, hööks (haha kanske inte på ALLA häst affärer, men ni fattar)
- saker till hästen - schabrak, pannband, boots m.m
- saker till mig - tröjor (att rida i), ridstövlar!!!!, ridbyxor m.m
- kläder
- smycken
 
haha a typ det ! Pengar behövs ju alltid, och ridstävlar är akut! dock är mina ben så smala så att det är svårt att hitta stövlar som passar bra. De enda som passar är Mountain horse supreme high rider, sånna har jag som går sönder hela tiden, så jag önskar mig presentkort på skövde eller skara och pengar så jag kan köpa dom (kostar 3999 kr) eller så önskar jag mig själva stövlarna.. :)
 
foto: Louise Karlsson

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefin blogg o vad gullig Tornardo är! :)Vill du göra ett gästblogningsbyte? Kram

Svar: tack så mycket, dsm :) ja det skulle vara roligt, du kan skicka ett mejl till mig hur ditt inlägg ska se ut och jag kan göra detsamma ? :)
Johanna Larsson

2012-12-28 @ 14:02:17
URL: http://hstochfoto.blogg.se
Postat av: Lisa

sv: Det blir superbra, vad har du för mail? (:

Svar: [email protected] :) kan inte skriva idag, gör det imorgon :)
Johanna Larsson

2012-12-28 @ 17:21:33
URL: http://hstochfoto.blogg.se
Postat av: Lisa

sv: det blir super, jag gör detsamma (:kram

2012-12-28 @ 17:27:26
URL: http://hstochfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0