11 november

sjuukt trött! segade mig upp ur sängen, skönt att sova ut! Åt frukost och gick ut och red Livan. Hon var sjukt pigg ^.^ Sen var det bara städa, byta om och sminka sig, oså kom det lite folk som pysslade, vi hade julpyssel med klubben, med lite bakning oså :)  När klockan var 7 så kom jag på att jag inte ätit lunch än.. så jag åt och sen mådde jag illa, och gud så trött jag var!
 
Haha det var lite rörigt när en liten kille kletade lim över hela bordet, haha men aja så äre!
 
Nej nu måste jag nog sova så jag kommer upp i morgon (morgontrött...)
 
Liv vilar i mon, Tore rids i dressyr ;)
 
drygt ett ¨år sen! älsklingen <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej! Fin blogg! Jag har en tävling där man kan vinna en heder. Den är på min blogg :)

2012-11-12 @ 22:21:46
URL: http://greengrass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0