Hur gick det då?

Nu ska jag se om jag kan skriva hur det gick i lördags!
på framridningen kändes han bara lat oså, fick driva som tusan! Samma på banan, han ville gå lite vart han ville och när han inte fick det så blev han seg typ.. Men vi fick 67, nånting % och kom fyra på det, precis utanför placering... :( men aja :) sen i LB så var han sååå fin på framridningen, men så fort vi kom in i ridhuset så blev han super seg! Det var vår första LB också . Galoppen bröt han nästan av och det blev slarviga vägar! Kanske kan lägga upp film på LB nån gång, där fick jag iaf 64,nånting % vilket var bra för den domaren då de föesta hade 55 % typ! Så jag låg etta, men det var många kvar då, så jag halkade ner på en femteplats, men det var inte många poäng emellan! Men det blev precis utanför placering där med :(

Men det känns skönt att dom som van verkligen var värda det! För jag vet hur det könns när ngn som ridit skit kasst har vunnit när det finns andra som birde fått bättre.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0