insperation

Insperation är viktigt tycker jag, och jag hämtar min insperation från två stycken!
Sara Carlsson - Jag tycker hon rider så otroligt bra och fotar också super bra! Har ofta saker till salu så det är kul att se om det finns ngt som jag vill ha, fast oftast har jag inte råd just då :) Har alltid så fin utrustning och det älskar jag !
 
Linn Strelin - Lite samma där, sjukt fin och gullig blogg, rider super bra, och har alltid fin utrustning ^^ Sen är det mycket fina bilder med i nästan varje inlägg! älskar den bloggen verkligen!
 :)
 
Sen brukar jag kolla in Johanna Grant också, men inte lika ofta :)
 
Var hämtar ni insperation från, är det viktigt för er ? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0