ledsen..

vart sjukt ledsen hela dagen... kanske vart lite frånvarande ibland.. men allt smo händer blir jobbigt... jag tänker bara på winston hela tiden! :(
 
Nu när jag kom hem så släppte jag som vanligt ut honom och gav honom mat.. När pappa kom hem sa han att han frös och skalade jätte mkt! så vi tog in honom och han fick en handduk på sig. när han hade vart inne ett tag så började han skaka igen! jag gav honom lite vatten (vet inte varför, men ville göra något för honom) sen började han gnälla (inte likt honom) och skaka.. så nu sitter han bredvid mej på en stol med huvudet på bordet och sover tror jag.. antingen andas han konstigt eller så snarkar han ? men han verkar inte må bra :(
 

åh gud att man kan bli såå ledsen för en liten hund?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0