oså var denna dag över...

dagarna bara flyger iväg! men det är bra, för på torsdag får jag rida på om dom kommer och provrider! sen är det p&j på söndag! inga höga höjder alls, inga krav! bara kul att komma ut och får kanske hoppa sina sista rundor ute på Liv, och göra dom bra! tävlingarna i vår gick ju åt ****** aa.. men det är bara 40-50 jag ska hoppa, och jag vill inte ställa krav på Liv, utan jag vill bara komma runt och känna att vi har roligt tillsammans!
Hoppade ett litet hinder på 45 cm kanske? Hon gasade på som tusan och hoppade säkert 60 cm över det! Men det är typiskt henne, haha. Så 50 för mig är väl 1 meter flr henne, inte konstigt att hon vägrar när man kommer uppåt 70! Men jaja :)  Hon älskar det, jag älskar det, inga krav, bara ha kul! då slipper man onödig nervositet och tråkiga stopp på hinder ;) Är sjukt taggad anyway!
 
haha min tokfia ! :* helt galen om man inte hoppar på flera månader juu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0