Rubrik

Har inte blivit mkt inlägg idag, men haha jag har faktiskt ett liv också ;) iaf så händer typ inget för mig! Har verkligen inget att göra under lovet så är det ngn som vill ses så är det bara att säga till ;) fast på torsdag är det dressyr träning, på lördag är det hoppträning, på söndag är det clinic ! Så liite har jag ju, sen har vi ju onsdag... Den dagen kommer närmare och närmare .. Jag ska iaf ta massa kort i mon med winie .. Hoppas att några blir bra? :| till på köpet är jag sjukt förkyld! Min näsa rinner typ iväg, och det ser seriöst ut som att jag gråter 24/7 för att det rinner från ögonen också.. Jaja så är det ! ;)

Är det ngt ni vill se bildr på kanske? Så jag får nåt att göra :p


(målade lite förrut, inte nöjd med ögonen och ena örat, men orkade inte fixa det..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0