Fullt upp!

Fullt upp hela tiden! Två prov denna veckan, redovisning nästa vecka + nonprov om jag inte minns fel? Spåret i morgon på gympan, orienterings "tävling" på torsdag i skolan.. huh :c plus att jag ska springa själv några dagar i veckan samt hinna två höstar ! Dressyr träning på onsdag och tävling på lördag! Mycket men kul , delvis iaf ^^
Längtar sååå mkt till v.44 då har jag lov! Min underbara vän Emma kommer hit eller om jag drar till henne, spelar ingen roll för mig för det viktigaste är att träffa henne :D

--

Nånting som inte är bra.. Är att jag bara tänker på den där ponnyn , hon vill jag ha, hon är perfekt! Ååh måste sluta tänka på henne, smått går det över till framtidstankar! fortsätter jag så kommer jag bli sååå besviken när någon annan har köpt henne! Har hänt förr kan jag säga.. hoppas ngn bra person köper Liv snart så att jag kan börja tänka framtid på riktigt! :D

I morgon blir det, rida, rida, plugga, blogga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0