min drömponny

jag tänkte skriva om min ''dröm ponny'' efter som jag ska köpa en ny efter Liv :) dock kan man inte få precis drömponnyn, men man kan få nånting från det iaf:)
 
 
Namn: haha det spelar ingen roll, bara ingen av mina kompisar heter så, eller nån jag känner, x)
Ålder: 4 är minimum! men helst mellan 5-8 kanske? :)
Ras: Welsh helt klart! älskar welsh :D
Färg: ååh svart eller mörkbrun, med fyra vita strumpor och bläs c: eller krit vit !
Kön: Sto :)
Mkh: 140-148 alltså en D-ponny :)
Bakrund: Den ska vara inriden, kunna hoppa bana på 70-80 utan problem, kunna gå i rätt form, rätt  galopp osv, men liite kvar att lära för det är ju kul att ha ngt att jobba med ;)
 
 
Jag har faktiskt hittat en dröm ponny, säger inte vad den heter eller vem det är, men kan säga att den är mörkbrun, fyra strumpor och bläs, 5 år, sto :) fast a´jag vet ju inte hur hon är att rida!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0