varför landa när jag flyger fritt

ååh jag är såååå taggad till en ny ponny! jag kommer inte längre med Liv, vi trampar ju runt på samma ställe! Vill få sålt henne typ NU ! eller vill och vill, men jsg får ingen ny ponny om inte hon blir såld! Har hittat två stycken perfekta ponnysar som jag bara vill ha nu :( dröm ponnyer verkligen!
 
det är inte så många som ringer på Liv faktiskt, kanske en-två gånger i månaden? så egentligen vet jag inte varför jag kollar på nya ponnyer när jag inte kan köpa dom än?
 
Men jag hoppas iaf att Liv kommer till ett fint hem med fina människor och att hon stannar där i mååånga år :)
 
mobilbild på  mig ocg Liv från 2010 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0